Sytuacja nie tyle w sumie zmusiła, co pozwoliła na zastosowanie nowych rozwiązań, które na pewno zostaną z nami w ramach wsparcia dla naszych sprzedawców, techników ale też i klientów. Zapraszam do krótkiego "artykułu" odnośnie wykorzystania środowiska rozszerzonej rzeczywistości - AR - w pracy wsparcia aplikacyjnego, przy wykorzystaniu dwóch smartfonów. Zależało nam na takim, w którym nie trzeba mieć dodatkowego sprzętu w formie gogli (koszty!), a w którym można wykorzystać posiadane smartfony pracujące czy to na andku czy na jabłku. W naszym przypadku, padło na rozwiązanie #AR4Vision -które nomen omen polecam - ale tych rozwiązań jest sporo (chociaż często wymagają dodatkowego osprzętu). Rozwiązanie, jak się okazało, pozwalające na spore oszczędności i dużą elastyczność, czy jak kto woli "zwinność" w obecnej sytuacji. W sumie to nie tylko elastyczność wsparcia została sprawdzona - gogle nie wszędzie da się wepchać (albo ryzyko uszkodzenia sprzętu za 2-3k€ trochę zniechęca do prób), żeby druga strona mogła coś zobaczyć ;) a smartfon już w sumie tak.
Przeczytaj również:
Created with WebWave CMS