Jeżeli jesteście dopiero na początku swojej start-up'owej drogi rozwoju, bez zespołu sprzedażowego, bez budżetu na stałe zatrudnienie sprzedawcy (a dobry sprzedawca tani nie jest) i nie wiecie do kogo się zwrócić z ofertą nowego produktu - zapraszamy do współpracy!

Dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu na rynku przemysłowym, wiemy z kim rozmawiać i komu oferować konkretne rozwiązania zwłaszcza w dziedzinie rozwoju produktu, badań nieniszczących, analizy materiałów oraz kontroli produkcji.

Z chęcią przedyskutujemy również możliwe inne zastosowania Waszego pomysłu! Czasami sami nie dostrzegacie całego potencjału swojego geniuszu!

 

Na czym to polega?

 
Po pierwsze - nie obiecujemy, że damy rady doradzić każdemu i w każdej prawie - jesteśmy zbiorem ludzi typowo z doświadczeniem w ogólnopojętej inżynierii materiałowej i analizie technicznej, także za sprzedaż np. nowych kosiarek się nie weźmiemy.
Po drugie - żeby wejść we współpracę, najpierw chcemy poznać produkt - nie wspomożemy sprzedaży odpowiednio, jeżeli "nie wyczujemy produktu" - nie chodzi tu o bycie wybrednym - chodzi o to, by móc się w pełni zaangażować - klienci czują, jak sprzedawcy "nie lubią" produktu.
 
Jak pomagamy?
 
Różnie - może to być konsultacja odnośnie wprowadzenia nowego produktu - co i jak widzimy ze swojej strony; może to być pomoc w ustaleniu cennika, przygotowaniu pierwszych ofert dla klientów; może to być pomoc w udziale w targach - wszystko zależy od Waszych potrzeb.
 
Panie a po co to komu?
 
Na początku rozwoju start'up-a, mało kto myśli o budżecie na sprzedawców - a takowi, zwłaszcza z doświadczeniem, kosztują i to często nie mało (brutto trzeba liczyć powyżej 10.000pln/miesiąc + samochód + paliwo + telefon + komp + hotele + podróże +.....). Naszym celem nie jest i nigdy nie będzie zastąpienie sprzedawców w firmie - naszym celem jest uruchomienie pierwszych kilku procesów, które dodadzą płynności finansowej i pozwolą na ustabilizowanie procesu.
 
Co dalej?
 
Zachęcamy do spotkania z Waszym zespołem w celu omówienia co i jak chcecie sprzedawać - często podczas spotkania można wyłonić naturalnego sprzedawcę w Waszym zespole! To jest najlepsze rozwiązanie - osoba z wewnątrz, która doskonale zna produkt, jest idealnym kandydatem na początek sprzedaży.
Podczas rozmów, przeprowadzone będzie szkolenie z wybranymi osobami - ale nie szkolenie na zasadzie 3 dniowego nawijania i zużywania flipczartów (co za brak ekologii!) na temat tego jakie są typy ludzi, jakie są typy zakupowców, jakie kto ma podejście do życia itp. To może i jest przydatne, ale takie szkolenie musi przetrwać już faktycznie osoba, w pełni odpowiedzialna za sprzedaż - my przedstawiamy życiowe kwestie - zajmie to pewnie 2-4 godzin normalnej rozmowy.
 
Ile to kosztuje?
 
To oczywiście zależy od tego czego oczekujecie - przykładowe koszty mogą zawierać się w przedziale np 500pln za konsultacje odnośnie produktu (czy jest na to miejsce, komu oferować), przez 1500-2500pln za przygotowanie strategii wejścia czy nawet inne kwoty np za udział w targach. Oczywiście to są bardzo przykładowe kwoty, wszystko zależy od wymaganego nakładu pracy.
Możliwa jest również współpraca na zasadzie opłaty czasowej (sprzedawca na pół-etatu ;) ) lub "success-fee" - przy wstępnym objęciu produktu "opieką", ustalamy albo stałe wynagrodzenie za okres + pokrycie kosztów, lub np % od sprzedaży - czyli opłata dopiero po uzyskaniu zamówienia. 
Wszystko jest do dyskusji.
 
Zapraszamy do kontaktu.

Konsultacje

CO NOWEGO?

OFERTA

START

KONTAKT

  1. pl
  2. en

Created with WebWave CMS

Ogólne warunki sprzedaży

Polityka prywatności